Sermec27 Busbus1 beta değeri 3000 üstü olunca gözükür benim oğlumda 4+3 te bu bebeğimde 4+4 ken gözüktü
Elnurr Busbus1 5+2 de gördük çift kese çok şükür 🐣❤️ Ama telaş yapmayın sakın kişiden kişiye değişebiliyor kimisi çok erken görürken çok geç görenler de olabiliyormuş
Svmm0707 Busbus1 ben 7 aralıkta öğrendim canım hamile olduğumu daha yeni yani 4 haftalık dedi doktor keseyide gördü değerimde 3094 çıktı
Busbus1 Sermec27 şimdi ben pazartesi günü öğrendim beta değerim 52 yarın tekrar kan vereceğim cumada doktora gideceğim 3 haftalık dediler gözükür mu bilmiyorum