Merhabalar.. Bir şey sormak istiyorum daha önce kimyasal gebelik yaşayıp , o ay regl olup değerleri sıfırlanıp reglli bitikten sonra yumurtlama dönemi geldiğinde değerlendirmek istediğinde kanaması olan var mı. Normal mi bu ? dün yumurtlama günümdü ve dünden beri regl oluyormuşum gibi kanama var anlamadım . Bu durumu yaşayan oldu mu merak ettim . İki regl arası çok kısa oluyor 14 gün oldu ..