Sermec27
Diğer gebeliklerimde dr bana hep ilk 3 ay folbiol vermişti bakıyorum şimdi onlarda 0,5 mg
şimdi eltime de dr u gyno ferro sanol vermiş ilk dönemlerinde yinede tereddüt ettim ben de şimdi ama başladım 400 mg olana, diğer ilacı içerken içerisindeki 0,5 lik folik asiti cıkarıp içerim artık 🙏🏻 İnş bir sorun olmaz 🙏🏻