Sedaxx Evet gerçekten bilen açıklama yapabilecek hanımlar varsa alabilir miyim? Eğer hangi gün tuttugunu biliyosak o günden mi saymalıyız yoksa son adet tarihinden itibaren ne sebeple sayıyoruz çok anlamış değilim. Aydınlatır mısınız ?
momsboys Sedaxx bunu bende anlamıyorum ben ilk bebeğimi ilişkiden itibaren saydım. İlişkiden tam 9 ay 10 gün sonra dogdu. eger reglimden itibaren saysaydım 9 ay 30 günlük felan oluyordu 😀 suan reglime göre 11+4 ama 9 haftalık felan oluyor işte hazirandamı dogacak temmuzdamı bende muallaktayım
Happy46 Sedaxx 9 ay 10 gün hesabı yapıyor doktorlar yani 10 günü sonradan ekleniyor Buda bu 1 haftalık adet günü olarak sayılıyor aslında 10 gün sonra döllenme oluyor diye biliyorum
annepanda Sedaxx adet döneminde eski yumurtalar atılıp yenilerinin gelişimi basliyor. Bizde hamileligi yumurta oluşumundan hesaplıyoruz. İliskiye girdigimizdede oluşan yumurta dölleniyor. Yani yumurta yaşı baz alınıyor.
Girlpowerbabe Sedaxx son adet tarihini saymalısın çünkü her adet dönemimizde vücudumuz kendini hamileliğe hazırlar, yumurta oluşur, yumurta döllenir ise oluşum başlar o yüzden ilişki tarihi baz alınmaz sürecin en başı adet dönemidir :)
Cennetulmeva Tam olarak hangi gün yada hangi birleşmede yumurta rahme girdi bilinemediği için sanırım. Döllenme anı saptanamıyoki heralde oyuzden adeti baz alıyorlar. Ki bu banada saçma geliyo
Sedaxx annepanda çok mantıklı aslında ama bebişin kendisi hangi günde ne kadar gelişmiş onu böyle anlayamayiz galiba
annepanda Sedaxx mesela kendimden ornek vereyim. Benim yumurtalarım geç dolleniyormus. 2 gebeligimde de aynısi oldu. Doktorum adetimi 1 hafta one çekti.. 4 temmuzken 10 temmuz hesaplıyoruz simdi..
annepanda Sedaxx ultrasonda yapilan ölcümlere gore gelisim hesaplanıyor. İlerleyen dönemlerde 2 hafta onde 2 hafta arkada olması sorun degil dedi doktorum.
Semazrl Sedaxx adet dönemi her kadın yumurtlar birleşme olmazsa yumurta vücuttan atılır döllenme olursa hamilelik olur o yumurtanın oluşma süreci de hamileliğin 40 haftasına dahil olarak sayılır. Yani sperm ve kadın yumurtası birleşip hamilelik olmasa bile o yumurta oluşuyor o aşama da hamileliğe dahil.
badecanisik Sedaxx en basit şöyle anlataym her adetinizin ilk günü bir yumurta çatlar ve yeni bir yumurta bir sonraki ay için hazırlığa gecer aslında her adetinizden ortalama 13 14 gün sonra bebek olmaya hazır yolda bir yumurta vardır bu yumurta spermle birleşirse döllenir ay başınızda çatlamaz bebek olur ama spermle birleşmezse çatlar adet olursunuz. Aslında sperm içine girene kadar bile 13 14 günlük bebek olmaya hazır bir yumurtanız oluyor sadece yumurtanın sperme hazırlanma süreci gibi hayal edin bunu spermle birleştirirseniz o günden ay başınıza kadar tam 1 aylık bebeğiniz oluyor. Birleştirmezsenizde adet oluyorsunuz ve akabinde yine bir yumurta gebeliğe hazırlanmaya başlıyor böyle bir döngü🥰. Umarım anlatabilmişimdir en basit böyle anlaşıldıgını düşünüyorum.