Mucizeeemmmmmm 28+6 diğer haftalarda beni ne bekliyor merak ediyorum şikayetlerinizi ,bebek kilolarınız , beler aldığınızı yazarsanız sevinirim
Tatlianne_ Mucizeeemmmmmm 29+0 benim bugün hiç halim yok artık çok ağırlaştıgımı düşünüyorum belim sırtım kaburgalarim ağrıyor. Şimdi boyleysem ilerisini düşünemiyorum. Alışveriş içinde henüz kayda değer birşey almadım bende burdan bakayım kim neler almış
berus Mucizeeemmmmmm 32 hastalığım oturup kalkarken zorlanıyorum bazen çok birsey anlatınca nefesim kesiliyor bunun dışında arada yorgunluk uyku hali var. Genel olarak iyiyim yürüyüş ev isi yapabiliyorum zorlanıyor beni tabi dinlenerek yapıyorum herseyi.
TeacherrMom Mucizeeemmmmmm an itibariyle 31+0 💙 gerçekten de bu haftalarda değişimler çok daha hızlı oluyormuş. Tutulmalar agrilar daralmalar kasılmalar var da var. Birde hiç odemim yoktu şimdiye kadar 30 dan itibaren ellerim ayaklarım şişmeye başladı. Sağlıkla gelselerdi bı 🤭🙏
Ces90 Mucizeeemmmmmm Ben 28+3 deyim. iki göğüs aramın altındaki kemiğim çok şiddetli ağrıyor ve tam onun arkası sırtım.. geceleri de sola yatıyorum sol yan bacağım ağrısıyla uyanıyorum sağa dönüp uyuyorum bu defa sağ tarafın ağrısı ile uyanıyorum. Ah bide nefes darlığı iki lokma yiyorum hemen nefesim daralıyor. Yarın kontrol um var bakalım bide. Mide yanması çok var 🤷🏻♀️ Şimdiye kadar da 20 kilo aldım 😭 76.6 ile hamile kaldım 96 oldum geri kalan zamanda daha ne kadar alcam korkuyorum 😦
Ndmdmr Tatlianne_ 29 da bende szin gibiydim 30 da kontrolüm vardı doktor magnezyum eksikliğim olduğunu söyledi ilaçları kullanmaya başladığımdan beri çok daha iyi hissediyorum kendimi benim resmen kemiklerim sızlıyordu
yagmurmislina64 berus bende yarın tam 32 haftalık olucam bir markete giderken bile zorlanıyırum geceleri belim çok agrıyor birde minik kızçem erken dogmasın diye hep korkuyorum. 😞
berus yagmurmislina64 bel ağrısı arada bende oluyor ama dinlenerek hareket ediyorum o biraz daha iyi oluyor tavsiye ederim. Bende hep hareket etmek istiyorum mesela evde iş yapıyorum yorulunca mola.
EB1661 yagmurmislina64 Bende aynı durumdayım 32+4 olduk çok şükür ama o ağırlaştıkca ben gelicek diye korkuyorum hayırlısıyla bi 36 olsak korkmicam sonrasında
yagmurmislina64 berus bende aynıyım bir çorba yapıyorum oturuyorum bir çamaşır katlıyırum yine oturuyorum allahım sagsaglim şu bebişlere kavuşmayı nasip etsin annelik daha şimdiden çok zor
berus yagmurmislina64 aminn canim sağlıklı olsunlar da ben bu şekilde bi omur yaşarım yeter ki onlar iyi olsunlar
Ces90 yagmurmislina64 evet ilk 50 glikoz luk yapıldı yüksek çıktı doktorum 2 testi yaptırmamızı istedi 24 haftamda yapılmıştı ilk test 28+3 oldu hala 2 testi yaptıramadım. Yarın kontrol um var bu hafta yaptırırım ikinci testi 🥺 evet çok aldım üzülüyorum .
Kahraman0201 Bende 30. Haftadayım cok şükür bi sıkıntım yok ama prilam kullanıyorum gece bitane bu zamana kadar bırakmayı denedim ama bulantı kusmam oldu. Acaba doğuma kadar kullansam bi sıkıntı olur mu diye düşünüyorum sabahtır. Doktorum biliyor bsey demedi ama hala kullanan var mı benim gibi? Ya da psikolojik mi? Bağımlılık mı yaptı ilaç acaba?
Hanz Kahraman0201 Bende kullanıyorum canım 27+4 haftalığız ve doktorum bıraksan daha iyi ama doguma kadar da icebilirsin herhangi bir zararı yok dedi onu icmeyince hayattan kopuyorum ve suan alışkanlık oldu diyebilirim
Cileklimilkshake34 Kahraman0201 bende 6.ayıma kadar kullanmıştım maleaef prilamı . Dahada kullansam kullanırdım ama doktor bırak artık dedi . Bu ilaç zaten bulantıyı kesmiyormuş biraz psikolojik olarak rahatlıyomuşsun sonrasındada bağımlılık yaptığı için bıraktığın zaman arıyosun tekrar kullanıyım diye , doktor bana böyle demişti . Bende 6 aydan sonra bıraktım ilk günlerim çok zor geçti yediğimi kustum anında ama sonra biraz daha düzeldi.suan 35 im hala midem bulanıyo ama prilam kullanırkende bulandığı oluyodu.. benim için çok önemli bi ilaç değil . Yani hayat kurtaran bi etkisi yok😂
Kahraman0201 Kader_152199 3 kere bırakmayı denedm ama ertedi gün kahvaltıda hemen midem bulandı kustum birinde. Bi başka bırakmamda ise yemekten sonra hemen cıkardım ve akşama kadar midem bulandı. Ama bi daha denemek istiyorum hatta bi iki gün sabretmek istiyorum bakalım
Rmeysa_1661 Mucizeeemmmmmm 31 haftalık olduk bugun nefes almakta biraz zorlanıyorum birde yalancı sancılarım çook fazla onun dışında bir oğlum daha var onun peşinde dolanıp duruyorum 🤗
TeacherrMom Rmeysa_1661 yalancı sancılarınız nasıl oluyor biraz tarif eder misiniz tecrübeli olarak benm de ara sıra belime ve kasigima 10 saniyelik ağrılar giriyor şiddetli adet ağrısı gibi sonra geçiyor bu olduğunda üst üste üç dört kere tekrar ediyor gün içinde 1 veya 2 kere
Kahraman0201 Hanz Banada bırak demedi doğuma kadar kullanılır dedi ama insanın içine bazen bsey olur mu düşüncesi sarıyor. Gerçi gece 2 den 1 e düşürdüm cok da değil diyorum kendi kendime. Olmadı bi daha denicem bırakmayı bırakırsam olcsk bırakamazsam mecbur devam. Tek korkun doğum sonrası bebeğe zararı olır mu ama kullanan cok var doktor da bsey demediğien göre olmaz gibi
Hanz Kahraman0201 gece 2 tanemi içiyorsun ben gece yatarken 2 tane içiyorum 1 e dusurucem ama bisey olurmu diyorum kendi kendime 🤦🏻♀️ Zararı olmaz olsaydi doktorlar söylerdi ya