Merhabalar erkek annesi adayıyım 🤰💙 ogluma 2 isim koymayı düşünüyoruz babası özbey istiyor basınada ben bir isim ekleyecegim Asil Özbey mi ? Yoksa Çağan Özbey mi olsun sizce ? Yada farklı özbey isminin önüne gelebilecek önerisi olanlar yazabilirmi coook tesekkürler şimdiden ♥️