Merhaba hanımlar 33+4 haftalık gebeyim en son 1 ay oldu kontrole gıttım 1 kg dı bebegım şimdi 2 kg doguma az kaldı bebek cok yavas kılo alıyor ne yapıcam bilmiyorum birde nst de sancım 40 larda cıktı sızce bu iyi bir gelısmemi doktor 1 ay sonra gel catına bakıp normale sezeryana karar vericez dedı