Odmla_ Cancana_ ya açıkçası bacakları açmıştı ve ben bile direk anladım ortada pipi yoktu yani. Ben bir tahminde bulundum ama dememi ister misin dedi? Ben de kız deyince onayladı 🙈🌸
Cancana_ Odmla_ ama 12 haftada olusmaya başlıyor diyorlar ama her bebek ayni değil demek ki sağlıkla gelsin insallah
Cancana_ Sevilay7 bende hep oyle hissettim hatta ultrasonda bacaklarini acmis pipi bile gördüm ruyam da ama kiz çıktı 😂sağlıklı olsunlar insallah canim gerisi önemli değil
Odmla_ Cancana_ aynen 2 hafta sonra zaten kesinleşir dedi. Hep birlikte inşallah sağlıklı olsunlar da 🌸
LinaNaz Bende söyle birsey yasadım 10 haftalıkkken gittigimde resmen gördüm doktorda dedi sanki erkek dedi 12 hafta gittigimde kordonları kapatmıstk kızmı acaba dedi 😀 kafam alak bullak
LinaNaz Ama gecen sene dogum yaptım 1 yadında kzım var ultradyon resmine baktıgımda cok benziyor ikisi biri 13 hafta biri 15 haftada cekilmiş
Sevilay7 Cancana_ ohh ne güzel 2 oglan 1 kız allhım her ikisinden tattırsın inşlh gönlümüze göre versin inşlh benimde ogluşum olur 🙏😘
058elf Cancana_ ahh erkekler 😂 bende geçen hafta aldım ıslak mendilden hesaplıyken bi yerden başlayım diye eşim o 4lü çok değil mi bittikçe alırdık dedi bunu biz kullanmayacaz bebeğe stok yapıyorum dedim hmm dedi sadece 😂
Cancana_ 058elf aynı muhabbet aslinda adam da hakli hic oyle 4lu almadim ki bir tane aliyotdum bize uzun zaman giderdi ahh bilmiyor ki ne 4luler bekliyor onu 😂😂