Kızlar bugün bebeğim 3 aynı bitirdi. Sürekli fışkırarak kusuyordu. 1 ayı geçkindir bunu araştırıyoruz. Dün çocuk gastreontolojisine götürdüm. Daha önce başka hastanelerde de kan almışlardı ona da baktı sistemden. Kansızlık var dedi bana oylr bişey soylemediler dedim. Çocuk sağlık ve cerraha götürmüştüm. Hekimi görüyor mu dedi evet dedim. Sonra ne yapmam gerektiğini sormayı unuttum. Okadar şey sordum ki zaten unutkanlık var. Bir an aklımdan çıktı. Bunun için tekrar hastaneye gitmek istemiyorum bu pandemi döneminde.
1 ay sonra aşı için gideceğiz zaten aile hekimine ozman tahlil yaptırsam şimdilik ben kan yapıcı şeyler yesem diyorum. Emziriyorum sonuçta faydası olur mu sizce?