edaelifokmn yassen ben sevi bebenin anne yanı reflü yatağını aldım diğerlerine göre daha kalın ve daha kullanışlı bence
Elifbc yassen ben almadım çünkü alan hiç bir arkadaşım memnun kalmadığını söyledi bebeği içinde tutmak zor oluyormuş kayıyor aşağı doğru dediler durmuyor dediler vs bende almadım 🤷🏼♀️ Kullanıp da memnun kalan var mı bende merak ediyorum açıkçası 🤔
irva Elifbc Benim oğlum 31 günlük.Kesinlikle alınması gereken bir şey.Reflü açısından çok önemli ve çok işe yarıyor.Arada bir kendini aşağıya kaydırma durumu oluyor hareketlenince ama öyle çok değil.😊
Melikeakkc Elifbc ama ilk zamanlar reflüyü çok olacağı için herkes tavsiye editör kayınvalidem şekilde ayarlayabilir
yassen irva olumlu yorum olduğu kadar olumsuz yorum da çok var kararsız kaldım o yüzden alıp almamak konusunda