Umutduru Adetime 10 gün var.Hamilelik varsa bile bu kadar erken belirti olabilir mi acaba??1 2 gündür göğüs uçlarım çok acıyor.
syguler Umutduru merhaba benım de adetıme bes gun var ama göğüs hassasiyetım gecen haftadan basladı adet olacakmışım gibi acıyor
bigunanneolucak Umutduru benimde yumurtlamadan beri var bugün 9.gün bilmiyorum artık gebelikle bi ilgisi vae mı normal mi
vuslatim34 bigunanneolucak benim iki aydır geçmiyor adet olana kadar. Şimdide aşırı agrı var ama o çatlatma iğnesinden diye düşünüyorum.
bigunanneolucak vuslatim34 benimde yumurtlamadan beri var 9 gğm oldu bugün bilmiyorum gebelikle ilgisi var mı yoksa normal mi
vuslatim34 bigunanneolucak valla bilmiyorum canım adetle hamilelik belirtisi aynı inşallah hamilesindir