Merhaba anne adayları bu sabah Sezeryan ile doğum yaptım çok şükür sağlıklı bebeğim 38+5 haftalık 3130 grm doğdu minik kuşum sezeryan ile doğum yaptım ama normal doğum gibi acı çektim bu benim 2.ci sezeryanim spinal ile oldum fakat doktorlara söylediğim halde tam uyuşmadım ayaklarımı karnımı hissediyorum dedim ama bana inanmadılar tansiyonum yükseldi tansiyon hastalığım olmadığı halde 18 lere çıktı kesikleri herşeyi hissettim çok kötü geçti benim için bebeği karnımdan çıkaracakları zaman bağırdım hissediyordum çünkü karnım çok acıdı ve sonunda seruma uyuşturucu iğne yaptılar uyumuşum ve şuan ağrıdan kıvranıyorum ve refakatçi yasak bebeğimle ben ilgileniyorum çok şükür tek duam sağlıklı bebeğim dünyaya geldi