Hayırlı geceler 💕 Daha önce açtığım postlar da belirtmiştim hem şuan için kafama yatan bir hastane doktor buldum Avrasya Hastanesi gerçekten baya temiz ve doktor güzeldi şimdilik devam edeceğiz bakalım ☺️ Hemde 2 li tarama testi yaptırdık 12+3 günlük sanarken 12+6 günlükmüşüz cinsiyet sorduğum da tabiki net değil ama kız’a benziyor dedi, benim gibi merak da olan varsa bu evreler de tahmin etmiş oldu bizimkini darısı sizlere ☺️🙏