Byby99 Birinci gebeliği normal doğum olup ikinci gebeliği zorunlu sezeryan olan var mı acaba? Aklıma takıldı gece gece benim ilk doğumum normaldi ikincisi sezeryan olur diye endişeliyim ?
ikizlerimveben Sezeryan kötü birşey değil. Senin ve bebeğin için o an en sağlıklı seçim ne ise o olur. Şimdiden bunu dert etmenin lüzumu yok.