Duygus97 gerçekten de öyle zaten regli olmayı sevmeyen bir insandım ama regli olamamakta bir nevi etkisini gösteriyor sanırım regli sancısı gibi oluyor dediler ama ben ömrümde regli sancısı çekmedim diz ağrım var bağırsak bozukluğum olurdu sık tuvalete giderdim inanamazsin kabız oldum ıkınma çok diyolar ee nasıl yapcam😄😄😄😄