esmerella_06 benimde 3 küsür çıkmıştı normal şartlarda ideal değerlerde ama gebelikte 2,5 ve altı olması bekleniyor. Bide şöyle bir durum var sağlık ocağında yaptırdığımda hep yüksek çıkıyor benimde ama hastanede yapılan normal. O sebeple ilaç tedavisine başlamadı doktorum. ayda bir dahiliye doktorunada muayene oluyorum. Takip ediyoruz işte
ayrıca bir şeye daha değinmek istedim bebeğin hareket etmeye başlayınca kolestrolün falan da yükselecek bazı değerlerin düşecek bebek karaciğere tekme attığı sıkıştırdığı içinmiş. Ben çok panik yapmıştım ilk başta seninde başına gelirse korkma doktorunla görüş