ogretmmenanne Haftadayız ve sırt üstü yatmak çok rahat napcaz böyle? Gece de yan uyuyorum ama uyandığımda hep sırt üstüyüm
Guldem1 ogretmmenanne doktorum bana istediğin gibi uyuyabilirsin sanki bebek aaa anam sırt üstü yattı dur şu kordonu boynuma dolayayım mı diyecek dedi o zamandan sonra o kadar kasmadım kendimi. Doğuma 1 hafta falan kaldı bi sorun olmadı şimdilik 🤷🏻♀️
Papatya13371 ogretmmenanne bende aynı sizin gibiyim dün doktoruma söyledim sırt üstü yatmak çok iyi geliyor bana dedim ama sırt üstü yatmama izin vermedi olabildigince yan yatmaya çalış dedi. Geceleri sırt üstü yatarak uyanıyorum dedim bisey olmaz ama sırtına destek koyarsan daha iyi olur dedi😊
Aytenkrsln ogretmmenanne bende 27+4 haftalık hamileyim sırt üstü yatıyorum ben annemin ablamın hamileyken sırt üstü yattığını görüyordum hiç bişey olmuyordu maşallah hepsi de birbirinden sağlıklı doktoruma danıştım yüz üstü hariç istediğin pozisyonda uyuyabilirsin dedi iyi olmadığını kim söyledi nerden çıkarıyorsunuz bunları
Hcrblt Bu haftalardan sonra sırtüstü yatmak iyi değil diye bende yatmamaya çalışıyorum ama daha şimdiden yanlarim koptu🤭🙄sırtımızı yastıkla desteklemek ister ister sırt üstü yatmaya engel olur diye düşünüyorum 🤔
Purpura26 Hcrblt https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362/?gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggiu0iVIUN2tjugrbtI8PVAmFmpTO5rQZfH650cjSz0zm6-i2Cj7vlBoCWSYQAvD_BwE
Mujgan54- Dr Banu çiftçinin sırt üstü yatmayla ilgili videosunu izle bence canım çok güzel bilgiler veriyor. O kadar güzel anlatıyor ki izledikten sonra istesen de sırt üstü yatamıyorsun 😁 https://youtu.be/Lvtsppvg8D8
Hcrblt Purpura26 teşekkür ederim canim evet bu yastiklardan almak şuan gundemimdeki en önemli madde🤩🤩🤩
morusevenanne Guldem1 kordon değil ama sıkıntı. Kalbe giden atar ve toplar damarların sırttan gecmesi. Kalbe yeterli kan gitmeyince bebege kan geçişi de yavaşlıyor. Banu çiftçi anlatmıstı.
Guldem1 morusevenanne evet bende okumuştum ama o daha çok ilerleyen haftalarda etki ediyormuş. Mesela şimdi istesemde 2 dakikadan fazla sırt üstü uzanamıyorum nefesim kesiliyor sanki. Ya bilemiyorum ama o kadar da kasmamak lazım bence Allah’a emanet olsunlar bebişlerimiz.
morusevenanne Aytenkrsln hamilelik özeldir bakın ablanızda bişey olmadı diye baskasında olmayacak diye bişey yok bi sürü doktor söylüyor bunu. Kimse kafasından uydurmıyor..