miniginannesi26 benim eşim de istemiyordu hemen çocuk , biraz birikim yapalım öyle çocuk yaparız diyordu ama biz korunmuyorduk işim komik tarafı 😁 ve ilk geceden hamile kaldım şuan 16+3üm 🤭 balayından sonra ben tuhaf hissetmeye başladım İstanbul a döndük sürekli halsizim tansiyonum düşer gibi oluyordu mide bulantim oluyordu , pikniğe gitmiştik kayinvalidem eşimin dayıları falan ben orda kötü oldum acile gidelim dedim gittik gebelikten şüpheleniyorum dedim kan testi yaptılar çıkmadı . 6 Eylül dü hiç unutmam. Sonra benim adetim gecikti gittim test aldım hemen anında çift çizgi çıktı 🥰 ben şok oldum elim ayağım titredi eşim de şaşırdı tepki veremedi ne yapacağını bilemedi 😁😁 kayinvalidem yukarda oturuyor çıktım heyecanla testi gösterdim babanne oluyon diye o da ağladı şok oldu😁 işte böyle hikayemiz🥰