Arkadaşlar 2 haftadır bulantılardan dolayı perişan haldeydim postlar dahi açtım bir çözüm için sabahları bulantım olurdu hemde yoğun şekilde ama bu sabah uyandım azdı akşama kadarda çok rahattım bulantım olmadı çok sizce doktora gitmelimiyim bebeğime bişimi olmuştur yaşayan varmı bu durumu 8+4deyim arkadaşlar yada azalırmı bulantılar bu süreden donra sizce neden böyle oldu bugun yardım 🙏🤦🏻♀️