Sem-a Merhaba arkadaşlar Mayıs sonun da tahmini doğum gözüküyor tam yaz başında neler almalıyım yeni doğan bebek hazırlığında nasıl kıyafetler almalıyım yardımcı olur musunuz
NesssE Sem-a Mayıs başıyım inşallah ama bi çok kişiyle konuştum yaşadığım yer de çok sıcak olmasına rağmen ilk aylar kısa kollu falan giydiremezsin dediler. Ben de ince uzun kollu bakıyorum. Arkadaşım Bursa da yaşıyor ağustosta doğum yapmasına rağmen kısa giydirmedim dedi
Gigy Sem-a bizim de Mayıs sonu , açıkçası çabuk büyüyorlar çok arastiriyorum çoğu yerde 0-3 ay çok fazla almayın diyorlar ,havalarda birden ısınıyor ,zibinlar, tulumlar vs çok gidiyor 3-6 ay daha çok gidiyormuş
Sem-a NesssE bende bugün cinsiyetimizi öğrendik 0-3 aylık olan şeyleri uzun kollu almayı düşünüyorum ama çok sıcak olurda boşuna kalır mı kıyafetler diye düşündüm onun için sormak istedim teşekkür ederim 😊
Pinaryuce35 Benimde mayıs ortası görünüyor 0 3 aylık zıbın ve tulum 3 er tane aldım yine 0.3 ay birkaç tane alt üst takım aldım geri kalanları 3 6 6 9 almaya özen gösteriyorum. Çabuk büyüyormuş ya.
Gigy Sem-a ekime kadar sıcaklar devam ediyor ama bebelerde farklı olabiliyor bence biraz uzun biraz kısa 🤭
Moli 0 3leri uzun ve az aldım 4takım..3 6 hic almadım ne alacagım bende bilemiyorum aksamları uzun ince mi giydirilir gündüz cok mu sıcak olur 🤷🏻♀️
Yeterya Benimde nisan sonunda Mayıs başında olacak kısmetse bulunduğum yer çok sıcak olduğu için zıbını daha çok tercih ediyorum 3-6 ay alıyorum yazın daha çok kullanırım.ama nisan sonunda olma ihtimaline karşıda uzun bir kaç parça almak istiyorum her ihtimale karşı 🥰
ikiponcik_annesi Benimde mayıs sonu gözüküyo ama ikinci gebelik bu sezeryan olursa direk mayıs başı olur heralde bakalım🙄 bende uzun kollu alırım yine istanbul belli olmaz havası 🤷♀️