Merhaba hanimlar..ben 36+6 haftalik hamileyim.Yürüyemiyorum..
Önce sag diz kapagimin sol tarafinda bi agri vardi.uzerine zor basiyordum.simdi sağ tarafta da var..ayrica ayak bileklerimde agriyor..degneklerle zor yuruyorum.ağrı yapiyor.tekerlekli sandalyeyle ihtiyaclarimi karsiliyorum.Dogum normal gozukuyor ama bu bacaklarla nasıl yapacagımı da bilmiyorum🙁🙁
Benim gibi olan var mi acaba? Nasi bi tedavi yontemi uyguladiniz.benide bilgilendirirseniz sevinirim.zor durumdayim 😢😢