Duygu1616 Arkadaşlar merhaba ben 14+2 deyim daha çok akşamları aşırı baş ağırım oluyor sebebini bilen yada benim gibi olan varmı randevuma 2 hafta var endişelenmeye başladım artık 😓
Anne18 Duygu1616 balkona cık nefes al derin derin temiz oksijen gitsin daha iyi olursun kuzum Bide elinin baş parmak ile işaret parmağın ortadaki boşlugu ovala orasıda iyi gelir kuzum
mrv-1126 Duygu1616 korkutmak istemem ama sürekli mi oluyor yeni mi başladı benim de baş ağrım çok oldu covit iken ama öncesinde yoktu
irva Duygu1616 Hamilelikte oluyor.Benim de o haftalarda olmuştu.Hormonlarla alakalı bir durum.Çok zor da kalırsan parol içebilirsin.Ben at kestanesi masaj kremi ile anlıma masaj yapıyordum o da iyi geliyordu.
Busra34ybg Duygu1616 13. Haftadan beri yaşıyorum canım 22olduk devam ediyor limon sıkıp iç rahatlatıyor bide ılık duş
Duygu1616 Anne18 zaten kuaför salonu işletiyorum sırf başım ağırıyor diye düzgün işe bile gitmiyorum :(
Aryaliya Bende aynıyım son 1 haftadır. Kontrole de gittim o kronik bi hastalık tipiymiş hamilelikte. 🤦🏻♀️