almila_is bende oldu diye herkeste olcak diye bişey yok bunun bilgisni veririm🙏 Ben iğne olduğum gün gece kanamam oldu adet kanaması gibiydi gece hasteneye yatışımı yaptılar 3 gün kaldı tabi ben tüp bebek yaptım transfer yaptığım günde başlamıştı kanamalarım canım benim durum biraz farklı ama çoğu hamile kadınlarda sıkıntı olmaz merak etme🤗