Zeytingoz Kızlar dün 5+6 idim.lekelenme oldu.doktorum kontrole çağırdı.bir sorun yok dedi kalp atımına bakmak istedi ama ses gelmedi.haftaya tekrar gel dedi.acaba erken mi kalp için ??sizler kaç haftalıkken duydunuz??
34_21_23 Zeytingoz bence erken. Ben 6+1 de çok hışıltılı duymuştum net değildi ilerki haftalarda iyi duyuluyor
ozlem-gokpinar Ben 7+5de duymuştum bence biraz erken olabilir canım bidahaki haftalar daha net duyulur