Ktugba Merhaba bayanlar ben 2019 Ekim ayında dış gebelik geçirdim ve ameliyat la alındı bir tüpüm de alındı şimdi de 26 haftalık hamileyim. Martta doğum yapacam ilk çocuğum acaba normal doğum yapma şansım varmı .benim gibi olup normal doğum yapan var mı..