Saadet27 Merhaba anneler, 2. Gebeliğim 16 haftalığız ama yine bitmek bilmeyen, evham endişe acaba yaşıyor mu?neden hissetmiyorum gibi düşünceler bırakmıyor çok can sıkıcı ☹️☹️☹️
Tugbaaltinisik Benim 2016 doğumlu bir kızım var sezeryanla doğum yaptım çok zorlu bı süreçti bebeğim doğduğunda nefes alamıyordu susuz kalmış 9 saat boyunca 2 hafta yoğun bakımda kaldı ve sonrasında kucağıma alabildim Mart ayında ikinci gebeliğim oldu düşük yaptım şuan 3.gebeligim 12+6 haftalığız Allah’ım ne yazdıysa kaderimize onu yaşayıp göreceğiz canım bende cok evhamliyim inan ki ama çok dikkat et kendine her gün dua et Allahım kimsenin kucagini boş bırakmasın Rabbim Sağlıkla kavuş inşaallah bebeğine ❤️