Merhaba arkadaşlar adet tarihime göre 12+6 haftalık hamileyim ultrasona göre 11+2 yım en son 6+2 iken gitmiştim doktorum o zaman 1 hafta geriliğimiz var bidaha geldiğinde bakarız sorun olmazsa adet tarihini değiştiriz demişti başına böyle bişey gelen oldu mu bu arada 11+3 de kontrolüm var ikili tarama testi yapilir mi ?? Bu ikinci gebeliğim 2016 yılında kızımda zorunlu sezeryan olmuştum bu seferde sezeryan olucak birde sizce gidince cinsiyet için erken mi tahmini söylenebilir mi :)