Selamlar. 14 haftalık hamileyim. Ve üç dört aydır alerji çekiyorum. Burun tıkanıklığı ve akıntısı, hapşuruk,kulaklarda tıkanma,burunda kaşıntı yaşıyorum. Tat ve koku alma da yok. bu durum beni çok rahatsız ediyor. Benim gibi olanlar var mı veya atlatanlar var mı. Ben hiçbi şey kullanamıyorum. Hamilelik boyunca bu hastalığı çekmek istemiyorum.