minikos Hayırlı geceler hanımlar nasıl gidiyor son haftalar 🌸 bebişleriniz ne durumda doğum pozisyonu aldılar mı 🌸 doğumu kolaylaştıracak neler yapıyosunuz hadi sohbete 🌸
Mervetekmn minikos 36 biz sancım var akşam 8den beri kasıklarımda bazen karnım agrıyo gibi oluyo kanama suyum yok ama sancım var
imren91 minikos Biz 35 te gittiğimizde makat gelişti. 36+1 iz. Hala başı yukarıda. Dönecek gibi durmuyor ya. Yan duruyor ama bir türlü baş aşağı gelmiyor. Sizinki döndü mü ?
Bgmky minikos 36+2 olduk bizde bugün kontrolümüz vardı haftasından baya önde gidiyor bu gidişle sezaryen olacak gibi. 32. Haftada doğum pozisyonu almıştı hala öyle. Kasık ağrım dışında çok şükür ağrım sancım olmadı şimdiye kadar
Star25 minikos 37+4 🙋🏻♀️ Yarın kontrol var heyecandan uyuyamıyorum. Squat yapıyorum günde 15 tane kadar. Perine masajına bu hafta başladım. Bugün Meryem ana otu aldım. Ahududu yaprağı çayı içiyorum günde 1 bardak. Ve günde 3 hurma yiyorum 😂
mmek_2014 Tam 37 olduk bugün. Çok şükür rahat geçiyor sırt agrısı var sadece. Sezaryen olacagı için bişey yapmıyorum günümün gelmesini bekliyorum 😊
Arzuoguz mmek_2014 Kaçıncı haftan için verdi sezeryani bide ne zaman neye göre belli oluyor doğum şekli
sukutuvaveyla 37 haftalığız bizde. son adet tarihim 27 Mart sizlerin nasıl ? dogum ne zaman olur ki. Baya önce doğum pozisyonu almıştı herhangi bir belirti yok. Kilonuz gelişiminiz felan nasıl ?
minikos sukutuvaveyla benimde 30 mart son adet görünen doğum 4 ocak ama ocağa sarkmaz diye düşünüyorum ben bugün doktorumda ocak dedi ama bakalım hayırlı zamanda gelsinler inşaAllah 🌸🙏🏻 Kilomuz biraz önden gidiyo bizim ☺️
minikos Mervetekmn bu aralar yalancı sancılar olurmuş benimde nstde çıktı bugün sancım , zamanında hayırlısıyla gelirler inşaAllah 🥰
minikos imren91 benimki 32 haftalıkken dönmüştü hala dönük şuan kimis son hafta fln dönüyormuş ama zateb
minikos Mervetekmn sıklık süresine dikkat et canım gerçek sancıysa bide doktorunla görüş bence mutlaka
Growinupangel minikos ben de 36 hafta oldum az önce iki kez çektirdim sancı çıkmadı ilk gebeliğim hiç bilmiyorum doğum sancısı nasıl bir şey oluyor
minikos Growinupangel valla bende hiç bilmiyorum adet sancısı gibi ağrılar oluyormuş bakalım ne zaman başlıcak gerçek sancılarımız hayırlısıyla🌸
Growinupangel minikos adet sancısı nasıl oluyordu onu da unuttum şimdi ne yaşadığımı hiç anlayamıyorum😂teşekkür ederim amin sağlıkla gelsin bebişler🍓🥰