Basakgul Gamz09 8+1 bulantı ouyie geceleri ama kusma yok onun dışında bazen unutmuyorum tabi hamile olduğunu 😁 kasıkda da ağrı oluyor ara ara.hep yorgunum 😁☀️
Busbushatun Gamz09 ne kusturuyor ne bulantı gecıyor ole bole geldık 10 haftaya hamılelıgın en yavas gecen zamanı onge ılk 14 hafta sonra son 1 ay:)
Gamz09 Zeytingoz 6 haftada bende de çoktu sürekli kusma bulantı şuan bulantılarım hafifledi ama öğürme ler koku hassasiyeti çok var yanında tuzlu kraker bulundur. Yesil elma yiyebilirsin hafifletiyo süt de aynı şekilde
Surprizbebek 🙋9.0haftadan selamlar hamilelik bazen güzel bazen mide bulantılı degişken gidiyoruz bakalım)
Burcumehmet35 6+6 mide bulantisindan psikolojim bozulacak seviyeye geldi.yemek yemeyi özledim.sadece elma muz ayva yiyorum
Gamz09 Burcumehmet35 kendi zorlamasın yemek yemek için dayanamıyorsan doktora söyle ilaç veriyor ben söyledim verdi ama daha hiç kullanmadım şiddetli mide bulntım şuan yok çünküm
ftmftmb Busbushatun benim de bu şekilde gidiyor siz benden öncesiniz ama bu halde kilo almaya başladınız mı aynı misiniz kendim nasıl olurum merak ettim 😁
Tu28 9+0 cok şükür cok rahat geçiriyorum hamile oldugumu bile unutuyorum bazen arada kasık agrısı yasıyorum ama uzun sürmüyo 3 gebeliğim en rahat geçirdiğim bu oldu :)
Zynp_H 9+3 sadece bir kere gece miğde bulantısıyla uyanıp sabaha kadar kusmak dışında iyi gidiyor ☺️ Ama artık yemek yiyemiyorum 😞
Bahardemir Gamz09 9+ 3 teyiz :) ilk zamanlar çok uykum gelıyodu şimdi ise mide bulantısı ve koku hassasiyetim var ama olsun hamile olmak bu duyguyu yaşamak şahane 🙏🏻🙏🏻
Gamz09 Bahardemir uykuyu mide bulantısı kokuya tavsiye ederim benimde koku hassasiyetin var en ufak kötü kokunda bulantı yapıyor