Gulbahar3535 İyi geceler 3 gündür karantinadayız testim pozitif çıktı. Bugn bebeğimin hareketi çok azdı ve sanki vajinamda kalp atışı var. Korkuyorum :(
Ciseligibi Tek değilsin benimde var bu sorunum ama bunun bir sorun olmadığını söyleyebilirim kaçıncı haftadasın ? 💋
ZehrasMom Hıçkırıyor olabilir belli bi haftadan sonra sıklıkla hıçkırık tutuyor bebişleri benimkide öyle mesela günde 3 defa felan hıçkırıyor kalp atışı gibi hissediyorum