Merhaba arkadaşlar ilk bebeğim tecrübesizim o yüzden.İnternetten bebeğime tulum bari tarzı şeyler almaya başladım ancak bazılarında sadece 3 ay yazıyor 0-3 yazmıyor ikisi aynı anlama mı geliyor yoksa sadece 3 aylıkken mi giyilebilir demek teşekkürler şimdiden