Merhaba arkadaşlar.20 haftalık hamileyim.kontrole gittik.amnion sıvımın fazla olduğunu söyledi doktor.şeker olabilir dedi.şeker yüklemesi yapaıldı fakat şeker çıkmadı.yememe dikkat etmemi söyledi.karbongidrat ve şekerden uzak dur dedi.benle aynı şeyleri yaşayanınız varmı.korkulacak bişey yoktur inşallah..