Eşimin ablası geldi eve ve bebeğe kıyafet hiçbir şey almamamı söyledi .kendisinde kıyafet çok varmış her şeyi kendisinden seçip alabileceğimi her şeyi bana vereceğini söyledi .ben de tamam dedim .Sİze de böyle bir şey teklif edildi mi sevinsem mi bilemedim ilk bebeğime ben de bir şeyler alma hevesim var birkaç bir şey dışında bir şey almadım daha ?