Gzd94 Merhabalar kızlar 38 haftalık hamileyim ishal doğum belirtisi midir bilgisi ya da tecrübesi olan var mı
elisas-mom Bende 39+2 yım ara ara benimde oluyor doğum başlangıcı diyorlar ama bende gelen giden yok🤦🏻♀️
elisas-mom Gzd94 öyle evet ama benim kızım pazartesiye kadar beklesin biraz daha çünkü covitim pazar bitiyor karantinamiz 😥🤦🏻♀️
Ugurbocegi9876 elisas-mom bende dün ishal olduö bugün geçti ama hafif adet sancısı gibi ağrım var azıcık 4 5 gündür var zaten oda bişe olmaz belki geçer seninkide
Ugurbocegi9876 elisas-mom gecen perşemde peçeteye 3 minik nokta kadar kan geldi ertesi gün doktora gittim sancı çıkmadı başı biraz inmiş açıklık 1cm ya var ya yok nişan olablir belki dedi 41. Haftaya kadar yolun var daha dedi sadece adet sancısı gibi belimde hafif bir ağırlık var okdar 🤗 sizin başka belirtiniz varmı
elisas-mom Ugurbocegi9876 benim kasilmalarim oluyor ara ara regli sancisi vuruyor. Ama hiç yoğun akıntı ve nişan kanama yok. Son 2_3 gündür vajina bölgem çok ağrıyor acı veriyor hatta. Cinsiyeti ney sizin.
Ugurbocegi9876 elisas-mom erkek benimki çok hareketli gece yattığımda resmen kuduruyor ve sanırım rahimağzı oluyor orada çok acı hissi oluyor 1 2 saat kadar aşırı hareket ediyor bu sekilde baskılarla
Rabiakyz Bende kızlar şuanda adet ağrısı gibi kıvranıyor um gecen hafta 3 gün hastanede yattım 2 cm açılmam var nişanım da geldi çok net anlıyorsunuz sümüksü pembe hafif kırmızıya dönük oluyor 36+4 düm
elisas-mom Ugurbocegi9876 benimde acı olunca acaba diyorum acılmami oluyor 🤷🏻♀️ ilk gebelik olunca bazı şeyleri anlayamıyorum 😊 benimde hareketli ama 1 hafta önceki gibi değil. Benim kız sıkıldı galiba içerde😚
Ugurbocegi9876 elisas-mom benimde işk olacak herkes farklı şeyler yaşıyor bende gelen kan sümüksü değildi belli belirsizdi zaten benim oğlan artık gelsin diye denemediğim şey kalmadı herşeyi denedim devam ediyorum ama demekki zamanı değil 😂