symslmz Aslında ben de minik doğmuşum. Dediğiniz gibi genetik olabilir. Ama şöyle bir durum var. 26. Haftaya kadar haftamızla uyumlu gidiyorduk. Sonrasında 1 hafta , 35 te 2 hafta geriye düştük. Yediklerime de dikkat ediyorum onun nedenini anlamadım.