nisotti Benim de oyle ama donmemesi normal dogum icin daha iyi degil mi? Benimki 4 haftadir basi asagida. Esimle oyle dusunduk ama?
Sultis Haftada döndü benim kızım da bebeğe göre değişiyor tam bir zamanı yok doğuma kadar vakti var 😉
Betus344 Sultis Ya birde gelişimi önden gidiyormuş normalde şubat 11di ocak 20sinden sonra hazırlıklı ol diyolar 😃
Betus344 minnie123 çok iyi 👏 Ya bazısı doğum anı bile yukarı cıkıyormuş kafası sağlıkla gelsinler inşallah dünyaya en çok istediğimiz o 👏 pazartesi gidicem bende bakıyım ama hissediyorum hep yukarda kafası