Melike145334 38 3 üm bende. Saat 6 da yemek yigip 7 de büyük bir park var oraya eşimle gidiyor 8 30 a kdr yürüyoruz bazen ben yorulunca arabada oturuyorum ama yinede 1 buçuk 2 km yürümüş oluyrm 30 dan sonra başladım yürüyüşe… Bebegimin hiç geleceği yok 🤷😏