Mehtap-m 12+2 hamileyim 2li taramaya girdik doktor kesedeki su az dedi sizce ne yapmalıyım? Birde arkası dönüşmüştü yüzünü göremedık:(
Umksanbe Mehtap-m kuzum hergünn soda iç suya birebir hastaneye yatışa gelenlerin bu sebepten kocaları ➊ koli soda geriyor hamileler bir iki içiyor sonra herşey normale dönünce taburcu oluyorlar 😇 sade soda aman ha meyveli falan içme
Umksanbe Mehtap-m maden suyu normal sudan biraz daha farklı olduğu için daha çok yarıyor 😇 inşallah faydasını görürsün sende