M_1_2 15 haftalığım kasıklarıma iğne batar gibi ağrılar oluyor ara ara ..karnım çok hafif belirgin ve bebeğimi henüz hissetmiyorum yani bazen bi hoş hissediyorum karnımı ama bağırsak hareketleri die düşünüom yada bilemedim 😬😬öle yani .. gece uyanıyorum sürekli mesela nedeni ne anlamadım 🤭 hayır karnım büyümüş. olur yatamam dönemem edemem ama öle de deil 🤷♀️ Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip et yarabbi🤲 💜