Nur5 amin inşallah canım sağ ol. Ben de inatçı bir polikistik over sendromu var. İlaç kullanmadan regl olamıyordum. Eşimin de sperm sayısı biraz düşüktü. 4 yıl bekledik olmadı. Bu arada 5 kere klomen ile ve 2 kere aşılama ile denedik. En son artık tüp bebek yapmaya verdik, şükür ilk denememizde tuttu ❤️