Nur5 merhaba, bayağı olmuş siz postu açalı yeni gördüm. Ben de 13 Haziranda transfer oldum. Şuan 29+4 günlük hamileyim. Allahım size de nasip etsin. Süreç çok basit gerçekten, sadece yumurta toplama esnasında zaten çok az genel anestezi veriyorlar.Benim uyandığımda biraz fazla karın ağrım oldu o yüzden ağrı kesici iğne vurdular kalçamdan.Hemen geçti o da. 3 gün sonra çağırdılar transfer için. Transfer çok kısa sürüyor bir şey anlamıyorsunuz zaten sadece o taktıkları spekulum biraz canımı acıttı. Bir saat dinlendikten sonra hastaneden çıktık. 12 gün sonra kan testi yaptır dediler. Ben dayanamayıp evde 11. günde idrar testi yaptım. Silik çizgiyi gördüm. Ertesi gün kan verdim gebelik çıktı şükür. Transfer günü dinlenin falan diyorlar ama ben sanırım ümitsiz olduğum için çok sallamadım, hastaneden çıktım üç saat yürüdüm, gezdim. Yani olacağı varsa , sağlıklı bir embriyo ise her türlü tutunuyor. İnş darısı sizlerin başına❤️