hnrgns Gly_ulcn doktor gyno diye başlayan bir fitil yazmıştı 2 tane 2 gece kullaniuorsun sadece onun üzerine rahatlıkla 2,3 ay geçti ,bir de sirkeli su ile taharet yap demişti
Merve8494 Gly_ulcn ben kaşıntı olunca hametan kullaniyorum kesiyor kasinmayi alıntım şuan daha da çoğaldı diğer günlere göre ama koku ve kaşıntı yok şuan
Gly_ulcn Merve8494 bende de o kadar ağır değil koku var ama bana travazol verdi doktorum onda da hamileler kullanmasın fln yazıyor tedirgin oldum vajinama uzak yerlere kullanmaya başladım bugün
Merve8494 Gly_ulcn kullanabilirsin bi sakınca yok doktor verdikten sonra antibiyotikli daha çabuk iyileştiriyor o az iltihap vardır sende koku varsa ondan vermiştir bebeğe de kullanılıyor o çok pisiklerde iyileştiriyor