NesssE Bu hafta BİM’e gelen bebek ürünleri konusunda fikriniz neler bilginiz var mı hiç özellikle göğüs pompası bebek izleme kamerası hakkında markası kiwi
Dlngnz NesssE bende merak ediyorum göğüs pompasını Trendyol alanların yorumlarını okudum bi çok kişi memnun ama 🤷♀️
NesssE Dlngnz evet ben de aynı şekilde yorumları okudum. Baya iyi yazmışlar. Fiyat farkı da çok iyi. Biri zıbınlarına iyi demiş onu duymuştum. Hastane çıkışı zaten çok ucuz onu alayım dedim. Ama bebek kamerasını hiç bi yerde bulamadım tek satış yeri bim çıkıyor
Umutcumunannesi NesssE evet bende diger ürünlerini daha oncede almistim yine alicam kamerada fiyati cok uygun alicam insallah iyi cikar buhar makinesininde fiyati iyi
Dlngnz NesssE zıbınlarını kesin al annem 2 takım daha almadığı için çok pişman olmuştu hastane çıkışıda geçen gelenlerin kumaşı dokusu çok kaliteliymiş bu sefer gelenlerde öylem olur inşallah bende almayı düşünüyorum göğüs pompası için e bebek bak istersen uyukum fiyatlı kaliteli makinalar var ben araştırıyorum 😊
NesssE Umutcumunannesi buhar makinesini alacak mısınız çok kararsız kaldım o konuda. Bazı doktorlar önermiyormuş ama yaşadığım yerin de havası çok kuru
Umutcumunannesi ayni markanin mama yapicisini almistim daha onceden 250 den 150ye dusmustu aldim guzel görünüyor insallah kamerada güzeldir
Umutcumunannesi NesssE ben zaten arastiriyordum 300 400 den asagi bulamamistim kendimde cok burun tikanikligi yasadigim icin banada faydasi olue diye düşünüyorumo yüzden alicam insallah
NesssE Dlngnz yaa çok teşekkür ederim mutlaka alacağım bilmiyordum o kadar iyi olduğunu. göğüs pompası da lansinohu önerdi bütün arkadaşlarım çok memnunlarmış. Çok uygun olunca merak etmiştim ama Birinin yorumunu gördüm biraz önce çok ağrıttığını yazmış
NesssE Mhmtaff haklısınız hem erken hem de daha az kalabalık yerlere gitmek lazım bakalım alabilecek miyiz
eliifim Cips bekliyorum, Bir ara getirmişlerdi ismini unutttum, Halk arasında Suriye cipsi diye geçiyorda, BİM de farklı bir isimle satılıyordu.
NesssE eliifim ya çok merak ettim her gün cips olsa yerim o dereceyim artık görmiyim almayalım diyorum ama onu görürsem mutlaka deniycem 😀