Merhaba hanimlar ben normal dogum istiyorum zaten almanyada kolay kolay sezeryan yapmiyorlar ve korkuyorum arkadaslarim dayanamasan epidural yaptir diyorlar ama onun nasil yapildigini gördüm ve ondanda korkmaya basladim kaan alirken yada serum ignesi takilirken bile canim aciyor bazeen korkuyorum yani 😣🙈