Merhabe bend3 de toksoplazma cikti ve 3 kere kan tahlili yaptirdim sonuclari orta cikti ve doktorum aminisentez onerdi kabulde etmistim bilinmedi nezaman kaptigim son tahlilimde cok sukur 4 ay oncesinde kapmisim bence korkulcak birsey degil yeter ki guvenilir hekime kendini emanet etmelisin insallah guzel sonuclar alirsin