chaos 5 saat önce spinal sezaryen oldum öncesinde suni sancı aldığım için çok fazla kanamam olmuş gelip gelip defalarca karnıma bastırıyorlar ben hayatımda böyle bir acı görmedim çok çaresizim mahvoldum hemşire gelecek diye ödüm kopuyor ne zaman bitecek bu karna bastırma işi çok sert ve defalarca bastırıyorlar halim kalmadı hüngür hüngür ağlıyorum ne önerirsiniz
Gzd_ chaos çok acı verici olsa da sizin için çok önemli bir şey normal doğum da kolaylıkla atılıyor pis kan fakat sezeryan da atılamıyor bu şekil de atıyorlar 3 kere tekrarlarlar genel de
Bsraozturk chaos Normal Doğumda bi defa geliyorlar onda da öyle şiddetli bi bastırma söz konusu değil dokunuyor resmen sezeryanda nasıl oluyor bi fikrim yok geçmiş olsun
Gzd_ chaos bir daha hemşire geldiğinde sorun çekinmeden nedenini daha doğru bilgi verirler neden tekrarladıklarını yada ne kadar daha tekrarlıycaklarını sorun
KkubraKkubra44 chaos ahh cnm yaa. Bende iki sezeryan oldum ilkinde bir kez bastılar. İkincide hiç basmadılar. Seni perişan etmişler ama. Rabbim kolay etsin inş.
bersss Canım mrb bende dün sezeryan oldum benimde bastırıyolar ama dayanmalısın, bu senin iyiliğin için kanın pıhtılaşmasın diye yapılan bir uygulama sık dişini en fazla 5 saniye sürüyor. Şimdiden geçmiş olsun. Yarın sabah da yaparlar bidaha yapmazlar…
1000114383540251 Yaaa sormayın banada yapmıslar dı odaya her hemşire girdiğinde yıne mi bastıracaksın diye korkuyordım artık cok zor suan tekrar 25 haftalık gebeyim aynılarını bastan yasayacagım
chaos 1000114383540251 hemşirenin ayak seslerini duyunca bile geriliyorum inanın öncesinde suni sancı aldığım için bu kadar kan birikmiş
Dilbenur-ok12 Bastırma olayını ilk kez duydum bende Doğumdan hemen sonra karnıma kum torbası koydular 4tem gece 11e kadar durmuştu hiç öyle bastıran olmadı
mehmetasafeylul ben bir kere o acıyı aldıktan sonra karnıma ara ara masaj yapıyordum kirli kan aksın bastırmasınlar diye 🤗
Beyza_yzk chaos Canım bende ilk doğumumda suni sancı aldım ama sezeryan oldum bende bastırma işlemini 3 kere yapmışlardı sende neden acaba bu kadar çok yaptılar bir sor istersen
Smyy34 chaos aynı şeyi 6 gün önce yaşadım saat 3 ten akşam 9 kadar suni sancı ama bebeğimin kalp atışları azaldı benimde tansiyonum firladi ve hemen ameliyata aldılar o korku o sancı o ağrılar daha dinlenmeden Allah’ım ameliyat bitip kendime gelince karın ağrısı yüzünden bebeğimi soramadım öyle böyle değil odaya beni aldıkları gibi o an uyandım yatağaa koyunca karnımın kesilmesi çok canımı acitiyordu narkoz etkisinde idim ağlıyordum karnım ağrıyor diye 5 dk geçmedi doktorum ve 4 5 ebe hemşire öyle bı karnıma bastırıp vajinadan da aynı anda içeriyi temizliyorlar elleriyle Allah’ım öldüm öldüm dirildim bu işlem 4 5 saat boyunca sürdü her kapı açıldığında ödüm kopuyordu meğerse ameliyattan sağ cikmayabilirmisim saniyeler içinde hayatımı kurtarmislar ameliyat sırasında bı rahatsızlık geçirmiştim cok kanamam olmuş çok kan kaybetmiştim ama şükür atlattım hayatım boyunca ben 1 günde bu kadar ağrı acı görmedim