Merhaba canım bende 34+5 günlük hamileyim pazartesi kontrolüm vardı normal doğum istediğim için nst ve cati muayenesi yapıldı nst de sancılarım çok yüksek çıktı ancak ben hiçbir şey hissetmiyordum sadece hafif akıntım ve karında toplanma vardı doktorum erken doğum riskin var dedi serum takıldı çok şükür serumdan sonra sancılar normale döndü cuma tekrar gidicem inşallah herhangi bir sorun yoktur sende de