Bugün doktora ilk muayeneme gittim 4 hafta 5 günlük gebeliğim varmış doktor ultrasonla baktıgında başlangıcta keseyi göremedi sonrasında keseyi gördü.kesenin Yaklaşık 3mm olduğunu ve şuanda küçük olduğu için içinde embriyo varmı ancak 6 7 haftasında görebiliriz ve gelişiyormu buna ancak ozaman bakabiliriz dedi. Haftaya kontrol için geldiğinde yaklaşık kese 7 8 mm daha büyümüş olur dedi. İlk gebeliğim ve bu söyledikleri normalmi bilmiyorum sizler ilk haftalarınızda gittiğinizde doktorunuz ne dedi acil yardım lütfen 🙏