Kebelekk Kızlar 36+3 üm bugün altan muayene oldu ilk defa ve ilk gebeliğim korkulcak hiç bişey yok benim canım tatlı ben böle diyorsam emin olun herkese vız gelir çunkü tırsık bi insanım ben 5 saniye bile sürmüyo ilişkiden daha kolay kendini doktora bırak 🤗
Bebelaktopu nebile-29 eliyle kontrol ediyo baya da derine gidiyo can yakıcı biraz maalesef ama dayanılmayacak bişeyde değil yapılması gerekiyor sonuçta o an açılma varsa doğuma alıyor direk benim ilk kızım da normal çatı muayenesi olduğumda 6cm açılma olmuştu direk doğuma aldı 🙈